Nacházíte se:
 

Certifikace

Certifikace je nedílnou součástí celého procesu vývoje, výroby a kontroly kvality. Naši zákazníci mají jistotu kvalitního, zdravotně nezávadného materiálu pro výrobu kvalitních, zdravotně nezávadných výrobků.

Veškeré výrobky COMATEX splňují parametry normy zdravotně nezávadných textilních výrobků certifikovaných dle OEKO-TEX® Standard 100. 

OEKO-TEX® Standard 100 je uznávanou pečetí kvality pro textilní zboží vyrobené pouze ze zdravotně nezávadných materiálů. Každý výrobek testuje nezávislý Evropský výzkumný institut a pečlivě zkoumá podle standardizovaných kritérií, které limitují užívání nebezpečných chemikálií při jejich výrobě.

Více informací najdete na: http://www.oeko-tex.com/

Kritéria pro udělení certifikátu OEKO-TEX®:

  • Ph je přívětivé pokožce
  • Zaručená nepřítomnost alergizujících barviv
  • Zaručená nepřítomnost potenciálních karcinogenních barviv nebo podobných vedlejších zplodin obsahujících těžké kovy
  • Soulad s prahovými hodnotami pro pesticidy

Zkušební kritéria a příslušné zkušební metody jsou standardizované na mezinárodní úrovni. Zkušební vzorky jsou testovány nezávislými institucemi OEKO-TEX®.   

OEKO-TEX® Standard

Certifikovaná ochrana zdravotní nezávadnosti OEKO-TEX® Standard 100 dává jistotu celému výrobnímu a obchodnímu řetězci (od výrobce, přes zpracovatele, distributora, prodejce až po konečného spotřebitele).

Výrobek označený visačkou OEKO-TEX® Standard 100 má vyšší kredit a úspěch při rozhodování zákazníka, který si může být jistý, že je produkt zdravotně nezávadný. Certifikace výrobků OEKO-TEX® Standard 100 je také výborným marketingovým nástrojem, podporuje prodej Vašich výrobků. 

Certifikace systému managementu jakosti ISO

Ve společnosti COMATEX právě probíhá certifikace systému managementu jakosti dle normy EN ISO 9001:2009. Společnost shledává následující klíčové přínosy certifikace systému managementu kvality:

  • garance stálosti výrobního procesu a tím i stabilní a vysoké kvality poskytovaných služeb a produktů zákazníkům;
  • prokázání vhodnosti, účinnosti a efektivnosti vybudovaného systému managementu kvality třetí nezávislou stranou;
  • poskytování služeb i nejnáročnějším zákazníkům a možnost získání nových zákazníků s ohledem na zvyšování jejich spokojenosti;
  • efektivně nastavenými procesy navyšovat tržby, zisk, tržní podíl a tím, ve finální podobě zvyšovat spokojenost zákazníků
  • možnost účastnit se výběrových řízení a velkých zakázek především ve státní správě;
  • prokázání závazku k plnění zákonných požadavků a požadavků předpisů;
  • zkvalitnění systému řízení, zdokonalení organizační struktury organizace;
  • zlepšení pořádku a zvýšení efektivnosti v celé organizaci;
  • optimalizace nákladů - redukce provozních nákladů, snížení nákladů na neshodné výrobky, úspora surovin, energie a dalších zdrojů;
  • zvýšení důvěry veřejnosti a státních kontrolních orgánů;
  • vybudovaný samoregulující systém reagující pružně na změny požadavků zákazníků, legislativních požadavků i změn uvnitř organizace (např. nových technologií, organizačních změn apod.)